Veletrh pracovních příležitostí JobFair

JobFair je tradiční akcí, kterou pořádá studentský spolek Unie studentů farmacie, z.s. na půdě Veterinární a farmaceutické univerzity Brno.

Veletrh každoročně přiláká mnoho studentů, kteří se chtějí dozvědět více o svém budoucím uplatnění v oboru. Studenti vyšších ročníků a budoucí absolventi sem přichází za účelem získání kontaktů pro svůj blížící se kariérní život a Vaše společnost má tedy jedinečnou příležitost se jim představit.
Ze zkušeností víme, že mnozí ze studentů získané pracovní nabídky využili, a proto si Vaší účasti na veletrhu velice ceníme a těšíme se na případnou spolupráci s Vámi.


Termín akce: 3. – 4. 4.2018
Místo konání: Veterinární a farmaceutická univerzita Brno, Studijní a informační středisko

Cíl akce:

  • rozšířit povědomí studentů především 4. a 5. ročníků o jednotlivých farmaceutických společnostech
  • zlepšit znalost studentů o jednotlivých farmaceutických odvětvích
  • poskytnout studentům informace o společnostech včetně jejich uplatnění na trhu
  • získání konkrétních pracovních nabídek pro budoucí a čerstvé absolventy
  • získání informací o pracovních stážích a praxích v jednotlivých společnostech

Možnosti propagace společnosti

  • informační stánek společnosti na veletrhu po celou dobu jeho trvání nebo jen v konkrétní den
  • představení společnosti formou 20-30 min. prezentace
  • nabídka pracovního uplatnění ve Vaší společnosti
  • nabídka půlročních stáží a praxí studentům FaF

Program akce

1. den - program zaměřený na vzdělávání a zlepšování soft-skills studentů

2. den - prezentace společností

  • představení společnosti a jejích plánů do budoucna
  • nabídka volných pracovních pozic
  • nabídka odborných stáží a praxí
  • poskytnutí doplňujících informací o Vaší společnosti a odkaz na informační stánek

Nabídka spolupráce

  • Informační stánek na veletrhu 7 000 Kč
  • Prezentace společnosti 8 000 Kč

Zázemí a podmínky

  • multimediální místnost Studijního a informačního centra (SIC) VFU Brno
  • přízemí SIC jako prostor pro prezentaci formou stánku
  • dataprojektor s plátnem, zvuková technika, notebook se základní výbavou včetně MS Office
  • zázemí pro prezentující – možnost využití místnosti pro odložení věcí
  • klimatizováno

Stánek a ostatní propriety si prezentující zajistí sami. Stoly budou samozřejmě společnostem k dispozici. Drobné občerstvení pro prezentující bude zajištěno.

Termín ukončení přihlášek: 16. 3. 2018

Kontakt

Klára Krunková
Viceprezidentka pro vnější vztahy USF
email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
telefon: +420 723 571 557